۶۰ لیتر سهمیه بنزین خردادماه امشب واریز می‌شود وجود ۵۶۰ هزار واحد خالی در کشور آخرین تحولات بازار پس از وقوع حادثه هوایی یارانه معیشتی، امشب قابل برداشت است (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) سال گذشته ۴۲۸۰ میلیارد ریال غرامت به کشاورزان پرداخت شد یارانه نقدی اردیبهشت ۱۴۰۳ کی واریز می‌شود + جزئیات فعال کارگری: کارفرمایان برای تبدیل وضعیت شغلی کارگران همکاری کنند واکنش شخصیت‌های اقتصادی به شهادت رییس‌جمهور مصرف گاز در ایران ۶ برابر متوسط جهانی وضعیت پرشدگی سد‌های خراسان‌رضوی و کشور + جدول (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (دوشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اونس جهانی رکورد زد بورس تعطیل شد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۰ واحد منزل مسکونی رایگان به مدت ۳ ماه در اختیار خانواده‌های سیل زده سپاه ۶۹ مشهد پیشرفت برقی‌سازی خط راه‌آهن مشهد-تهران صفر است | ۱۰۰ واگن مسافربری نو وارد شبکه حمل‌ونقل ریلی می‌شود نرخ میوه در بازار امروز مشهد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول رئیس دایره بیمه کشاورزی خراسان‌رضوی: پرداخت غرامت به کشاورزان استان به‌سرعت انجام می‌شود بورس ۶۲ هزار واحد ریخت! | ۹۴ درصد نماد‌ها منفی شدند (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) مبلغ اجاره آپارتمان در منطقه راهنمایی مشهد سر به فلک کشید (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) آخرین وضعیت فعالیت بازار طلای مشهد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) | حباب در سکه همچنان وجود دارد سکه به کمتر از ۴۰ میلیون تومان سقوط کرد | حباب سکه کاهشی شد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

یارانه جدید در روز‌های باقی‌مانده از دی‌ماه واریز می‌شود؟

  • کد خبر: ۹۵۸۴۷
  • ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹
یارانه جدید در روز‌های باقی‌مانده از دی‌ماه واریز می‌شود؟
یک بازه زمانی که معمولا دولت برای پرداخت کمک‎های حمایتی خود مد نظر قرار می‎دهد، پایان ماه است. آیا دولت در روز‌های باقی مانده از دی ماه در هفته آینده یارانه جدید را واریز می‌کند؟

به گزارش شهرآرانیوز، یک هفته به پایان دی ماه باقی مانده است و یارانه‌بگیران همچنان منتظر وعده دولت برای پرداخت یارانه جدید در این ماه هستند، یارانه‌ای که قرار بود دو هفته قبل پرداخت شود، اما هنوز خبری از آن نیست.

دولت اعلام کرد که یارانه‌ها از دی ماه دو برابر می‌شود، معاون اقتصادی رئیس‌جمهور هم گفت یک خانوار چهار نفره در این ماه ۸۰۰ هزار تومان یارانه دریافت می‌کند، اما تاکنون همان ۳۵۵ هزار توماه ماه‌های قبل را دریافت کرده‌اند.

یک بازه زمانی که معمولا دولت برای پرداخت کمک‌‎های حمایتی خود مد نظر قرار می‌‎دهد، پایان ماه است. در واقع دولت در روز دهم هر ماه یارانه معیشتی بنزین، بیستم هر ماه یارانه نقدی و آخر ماه نیز کمک حمایتی جدید خود را واریز می‌کند؛ بنابراین یک احتمال برای واریز یارانه جدید در هفته آینده است.

اما به نظر نمی‌رسد دولت یارانه جدید را در روز‌های پایانی دی ماه واریز کند، چرا که از یک سو از ابتدا به این موضوع اشاره کرده که افرادی یارانه جدید را دریافت می‌کنند که پیش از این یارانه معیشتی دریافت می‌کردند.

از سوی دیگر نیز دولت قصد دارد از منابعی که با حذف دلار ۴۲۰۰ تومانی آزاد می‌شود یارانه پرداخت کند، پیش‌بینی دولت این بود که مجلس در دی ماه حذف دلار ۴۲۰۰ تومانی را تصویب می‌کند، اما مجلس تاکید کرده که برای موضوعی به این مهمی فوری تصمیم نمی‌گیرد؛ بنابراین محاسبات دولت برای واریز یارانه درست از آب در نیامده و به احتمال زیاد واریز یارانه در روز‌های باقی مانده از دی ماه انجام نشود.

طبق اعلام جزئیات یارانه جدید از سوی دولت، مقرر شد به ۶۰ میلیون نفری که یارانه معیشتی بنزین دریافت می‌‎کنند یارانه جدید پرداخت شود، ۳۰ میلیون نفر اول که شامل دهک‌های اول، دوم، سوم و چهارم می‌شود مبلغ ۱۲۶ هزار تومان به ازای هر نفر دریافت می‎کنند و ۳۰ میلیون نفر دیگر که شامل دهک‌های پنجم، ششم و هفتم می‌شود مبلغ ۹۰ هزار تومان دریافت می‎‌کند.

منبع: تجارت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->